Vrták do betónu SDS max PROFIL
Príklepový vrták s uchytením SDS max do betónu, do armovaného betónu, kameňa, pórobetónu a iných stavebných materiálov. Pri vrtákoch dlhších ako 400 mm odporúčame použiť kratšie vrtáky na predvŕtanie diery.
- Betón starý
- SDS max
Popis
Vlastnosti:
- vhodný do betónu, kameňa, plnej tehly, dutej tehly
- vyrobený zo špeciálnej uhlíkovej a kalenej ocele
- pravidelná špirála zabezpečuje minimálne bočné vibrácie a zabraňuje strate príklepovej energie
- kvalitný brit z tvrdokovu a so špeciálnou geometriou
- štvorbritová hlava vrtáku zabezpečuje presné centrované vŕtanie
- povrch opracovaný tryskaním
- tepluvzdorný do + 1000°C
- práca bez vibrácií vďaka profilu špirály
- maximálny prenos energie z vŕtacieho kladiva do vrtu
- pri použití vrtáku dlhšieho ako 450 mm je nutné predvŕtanie min. 150 mm!
Súvisiace články
![Vŕtanie do betónu - ako na to?](/Admin/Public/GetImage.ashx?image=%2fFiles%2fImages%2fminiat%c3%bara+XX+PDZS+16.11.2019+v%c5%95tanie+do+bet%c3%b3nu+youtube+logo.jpg&width=640&quality=85&format=webp)
Vŕtanie do betónu - ako na to?
Betón je jedným z najpoužívanejších stavebných materiálov, preto je dobré vedieť, čím doňho vŕtať. Poznáte rozdiel medzi príklepovou vŕtačkou a kladivom a medzi 2-britovým a 4-britovým vrtákom?
![Diaľničný tunel Branisko](/Admin/Public/GetImage.ashx?image=%2fFiles%2fImages%2fReferencie%2fDia%c4%beni%c4%8dn%c3%bd+tunel+Branisko+1996-1999.png&width=640&quality=85&format=webp)
Diaľničný tunel Branisko
Kompletná montáž požiarnych uzáverov a kotviacej techniky.
![Diaľnica D1, úsek Vrtižer-Hričovské Podhradie](/Admin/Public/GetImage.ashx?image=%2fFiles%2fImages%2fReferencie%2fDia%c4%benica+D1_+%c3%basek+Vrti%c5%beer-Hri%c4%8dovsk%c3%a9+Podhradie.jpg&width=640&quality=85&format=webp)
Diaľnica D1, úsek Vrtižer-Hričovské Podhradie
Kompletná dodávka produktov pre montáž zvodidiel.
![Via Ferrata](/Admin/Public/GetImage.ashx?image=%2fFiles%2fImages%2fReferencie%2fvia_ferrata_skalka_01.jpg&width=640&quality=85&format=webp)
Via Ferrata
Na tejto atypickej stavbe bola nosná dodávka hlavne kotviaci materiál, ale dodávané boli tiež rôzne typy vrtákov a takisto spojovací materiál. Na viacerých úsekoch lezeckých ciest vo Ferratovom svete boli nutné ťahové skúšky, ktorými naša kotviaca technika samozrejme prešla na výbornú :)