Chemická kotva MKT VMH
Dvojzložková chemická injektážna kotviaca zmes na vlepovanie závitových prvkov a betonárskej výstuže do netrhlinových a trhlinových betónových konštrukcií. Je určená na vysoko namáhané kotviace spoje a body.
- Betón s trhlinami , Betón bez trhlín
Popis
Podklad:
- netrhlinový betón C20/25 – C50/60
- trhlinový betón C20/25 - C50/60
Vlastnosti:
- dovolené (bezpečné) zaťaženie 3,9 kN – 221,6 kN
- variabilná hĺbka ukotvenia
- vysoká teplotná odolnosť, krátkodobo až 160°C
- spoľahlivé kotvenie v suchých aj mokrých podkladoch
- veľmi vysoké únosnosti bez vnesenia napätia do podkladu (beznapäťové kotvenie)
- malé osové a okrajové vzdialenosti kotiev
- odolnosť voči seizmickému namáhaniu
- odolnosť voči požiaru (30 - 120 minút)
- viacnásobné použitie kartuše, až do jej vyprázdnenia, vymieňa sa iba zmiešavacia dýza
- pre rozoberateľné spoje sa zmes kombinuje s oceľovými puzdrami MKT IG s vnútorným závitom
- kotviace práce je možné vykonávať pri teplotách od -5°C do + 40°C
- zmes je na hybridnej báze, bez styrénu
- pre navrhovanie je k disdpozícií softvér
- objem kartuše 420ml
Použitie:
- kotvenie oceľových a drevených konštrukcií, stĺpov, stojok, konzol, nosníkov, rámov, vzpier a zábradlí
- kotvenie strojov, technologických, signalizačných a zabezpečovacích zariadení
- kotvenie dopravného značenia, protihlukových stien, prefabrikátov a príslušenstva mostov
- kotvenie potrubí, inštalatérskych a klimatizačných rozvodov, políc, roštov a žľabov
- vlepovanie závitových svorníkov, závitových tyčí, púzdier s vnútorným závitom a betonárskej výstuže
Na stiahnutie
Súvisiace články
Viete ako a čím kotviť do betónu?
Čo je dôležité pri kotvení do betónu? Do vyvŕtanej diery treba dať správnu kotvu, to je každému jasné. Ale akú?
Sklad 7
Osadzovanie, kotvenie a podlievanie atikových prefabrikátov na streche objektu Sklad č. 7, ktorý je súčasťou Bratislavského prístavu na nábreží Dunaja a je zaradený medzi slovenské národné kultúrne pamiatky ako technická pamiatka. Kotvilo sa chemickým injektážnym systémom MKT VMH do betónových konštrukcií neznámych pevnostných tried, preto bolo predpísaných 20 odtrhových skúšok kotiev. Predpísaná ťahová sila na jednu kotvu bola stanovená na 80 kN. Po osadení a prikotvení atikových prefabrikátov, boli tieto celoplošne podliate hmotou Pagel V1/10.